Burlövs kommun
www.burlov.se

Rutin för klagomål och synpunkter

  1. Kontakta förskolan/skolan
    Om du har synpunkter eller klagomål är det viktigt att du framför synpunkten direkt till den det berör. Synpunkter lämnas därför till lärare, pedagogisk personal eller annan berörd personal.
  2. Kontakta rektor
    Om du inte är nöjd med hur verksamheten har hanterat din synpunkt kontaktar du därefter rektor.
  3. Kontakta huvudman
    Om du inte är nöjd med det svar du har fått från verksamheten eller rektor kan du vända dig till Burlövs kommun och utbildnings- och kulturnämnden som är huvudman för verksamheten. Detta gör du via e-tjänst eller via telefon.

 

Telefonnumret till Burlövs kommun är
040-625 60 00.
Medborgarservice svarar på dina frågor, hjälper dig med dina ärenden eller hänvisar dig vidare.

Kontakta oss

Medborgar­service - den enkla vägen till Burlövs kommun!

Kontakta oss

Telefon 040-625 60 00
E-tjänst Kontakt Burlöv » Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Öppettider

Måndag – fredag 08.00 – 16.30

Fler kontaktuppgifter »

Senast uppdaterad:

Kommun & politik